15 Eylül 2015 Salı

Gözde'ye dair..

burası motivasyon alanı benim için
her gün yazdıkça her gün kendimi motive ediyorum aslında
artık bir motivasyon kaynağım daha var
programı teeeee ingilterelerden benimle birlikte uygulayacak arkadaşım, Gözde
Gözde'yle dostluğumuz üniversite yıllarından baki bize,
okulu uzatmama, mezun olma, erasmusa gitme sebebimdir kendisi
hayat uygun şartları oluşturmayıp bizi yakınlaştırmasaydı
ben daha çok gidip gelirdim o okulun yolların
ama biz Gözde'yle daha çok interrail yollarını aşındırdık birlikte.
öyle güzel, öyle gezgin anılarımız var ki
bazıları hala dün gibi gözümüzün önünde,
bazıları unutulmaya yüz tutmuş.

hayat üniversiteden sonra Gözde'yi şehir şehir, ülke ülke gezdirirken
beni bu ülkenin en güzel, en yaşanılası şehrine bıraktı.
yaşamlarımızın böyle farklı yerlere doğru yol alması
bir çok dostluğun aksine
bizim dostluğumuza daha çok değer, daha çok anlam, daha çok renk kattı.
insanlar aslında yanı başında olan insanlarla bile sığ paylaşımların ötesine geçemezken
bambaşka bir yerde, bambaşka bir yaşamda olan biriyle bu kadar derin paylaşımlarda bulunabilmesi
bizim dostluğumuzu başka herşeyden çok sürdürülebilir kıldı..
öyle ki; her fırsatın kıymetini bildik biz,
en ufak bir zaman dilimi bile bizim birlikte bir şeyler yapmamız için bir fırsattı bizim için.
ben Gözde'nin nişanına son dakikada yetişebildim mesela ama 10 dk. sonra biteceğini bilsem de orada olacaktım mutlaka..
20 gün içinde kocaman bir düğün yaptık hep birlikte,
üstelik uluslararası bir düğün..
mesai bitişinden mesai başlangıcına 12 saat mi var mesela
bizim için birbirimizi görmek için yeni bir fırsattı bu, 240 km. yol yapmamız gerekse bile.
işte dün öyle günlerden biriydi bizim için
Gözde, bugün İngiltere'ye dönmeden önce
yine bir fırsat kattık paylaşımlarımıza..
yine güldük, yine konuştuk bolca,
yeni planlar yaptık hayata dair, geleceğimize dair, hayallerimize dair
yeni anları yazdık hafızalarımıza,
yenilerini yazmak için de programlar yaptık en yakın zamanlara..
biliyorum en yakın zamanda yeniden kavuşacak yollarımız,
ve yine biliyorum bir sonraki kavuşmaya kadar biz hep birlikteyiz!

böyle kaprislerden uzak, egolardan uzak, bencillikten uzak
rengarenk, çok paylaşımlı dostlukların hep bizimle olması dileğiyle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder