16 Eylül 2015 Çarşamba

15 Eylül 2015 - I love my body! project

ooolaaaaaa
bugün I love my body! e en yakın günümdü
kahvaltımı klasik I love my body kahvaltısı olan
1kayısı kıvamlı yumurta, 1 dilim uno light ekmek, domates, peynir, yeşillik ile yaptım
kahvaltı sonrası sade şekersiz amerikanomu içtim
ara öğün niyetine şekersiz yeşil çayımı içtim
öğle yemeğinde bulgurlu ıspanak ve yoğurdumu yedim
sade türk kahvemi içtim
ara öğün olarak 1 yeşil elma, 5 çiğ badem, 5 çiğ fındık, 2 çiğ ceviz yedim
akşam yemeğinde, ki bu biraz fazlaydı,
2 küçük dilim üzeri cheddar peynirli et ile biraz domates soslu tam buğday makarna yedim

veee
ebru şallı ile pilates cd 1'in topsuz egzersizlerini yaptımmmmmm
ilave olarak kendim bir kaç hareket yaptım
plank mekik ve squat challengelarıma başladımmmmm
35 dk.da tempolu yürüdümmmmmm
spor sonrası yarım bardak yoğurt suyu içtimm
hemen ardından fransız bakım ritüellerimi yerine getirdim
papatça çayımı balkonda kitabımı okurken içtim
ve uyku yogamı yapıp kitabımı okumaya devam ederken 23:30 civarında uyuyakaldım

gün boyu 2 lt. limonlu su, sonrasında da 1 lt. kadar normal su içerek 3 lt. su hedefimi de tamamladım
yani nefes egzersizlerim hariç diğer tüm hedeflerimi, hepsini hedeflediğim kadar olmasa da yaptım
bugüne kadar programa bu kadar uyduğum hiççç olmamıştı
çok mutluyummm
üstelik daha eylüldeyiz

bu yaz benim yazım olacak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder