15 Eylül 2015 Salı

14 Eylül 2015 - I love my body! project

I love food, drink and fun hafta sonundan sonra
bir klasik I love my body! kahvaltısı ile başbaşaydım bugün
1 kayısı kıvamlı yumurta, 1 uno light ekmek, domates, peynir, yeşillik
kahvaltıdan sonra yine bir klasik olarak sade şekersiz amerikanomu da içtim
tam yeşil çay içeyim diyordum ki
Sevgili Gülçin beni öğle yemeğine kaçırdı
1 porsiyon köfte, yoğurt ve az piyazla çok da sağlıklı olmayan bir öğle yemeğinin ardından
sade türk kahvemi içtim
ara öğünümü en azından sağlıklı yaparım derken
bu sıra hiç hayır diyemediğim çiğdem ile saat tam 17:00'da karşı karşıya geldim
ve tabi ki ara öğün niyetine 1 avuç çiğdem çittirdim
gün içinde bu kadar yaramazlık olunca
akşam yemeğini daha hafif geçirmek istedim ve
bir koca kase tarhana çorbası yanında bir tane zeytinli grassini yedim
saat 21:00'da 1 orta boy şeftali
üzerine 2 bardak papatya çayı içtim.

spor yapmadım.
adımsayarım çalışmıyor ama adım hedefim tutmamıştır.
Gözde ile birlikte olduğumuz için de uyumam gece saat 03:30'u buldu
ama arkadaşım olmasına rağmen geceyi bir büyüğe, biraz kırmızıya ya da %100 gold'a danışmadan
bitki çaylarımızla bitirdik.
bu da bir ilerleme değil mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder