14 Eylül 2015 Pazartesi

11-12-13 Eylül 2015 - I love my body! project

yine bir hafta sonu
yine bir I love my body! değil
I love food, drink and fun zamanıydı
üstelik bu 2 günde kilo bile almışım.
tanrım ağlamak istiyorum!

cuma günü aslında her zamanki klasik kahvaltımla başlamıştım güne
1 kayısı kıvamı yumurta, 1 uno light ekmek, salatalık ve peynir
kahvaltı sonrasında sade şekersiz amerikanomu içmiş
üzerine yine şekersiz yeşil çayımı hüüüpletmiştim
öğlen yemeğinde bulgurla yaptığım ıspanak yemeğimi yemiş
üzerine sade türk kahve içmiş
ve sonrasında yine şekersiz bir yeşil çayı da unutmamıştım
akşam 17:00'da kendi mayaladığım bir minnak kase yoğurdun içine
ananas, taze badem, fındık ve ceviz doğrayıp ara öğün olarak yemiştim
buraya kadar herşey yolundaydı
ben sağlıklı yaşamı kendisine ilke edinmiş bir mutlucuk perisiydi

amaaaa işten çıktım ve yine bir yemek cadısına dönüştüm
akşam yemeğinde çoook sevgili dostlarla
izmir'de eeeen sevdiğim restoranlardan biri;
bostanlı boğaziçindeydik..
ekmek hiç ama hiç yemedim ama
4'müz bir büyüğünde büyüğüne danıştık ki
sormayın gitsin
çok az meze, bol salata ve yarım porsiyon lokum yedim ki
aslında büyüğü saymazsak oldukça da sağlıklı bir akşam yemeği diyebilirdik.
gecemiz tabi ki dumanlı bitti
gece yarısına kadar nargile fokurtularıyla sohbet ettik..
farkettik ki çooook sevgili dostlarla en son bayram tatiline yemek yemişiz,
arayı çok da açmışız
bir daha yapmayalım! en kötü günümüz böyle olsun!larla bitirdik geceyi

cumartesi çalışmıyordum
ve artık bu hafta denize gitmek istiyordum
ama lakin ev çok güzel geldi
zaten geç kalktık,
oooo bugün de tost partisi yapalım dedik
ve ben 1 uno light ekmekle yapılmış tostu kendim için
5 uno light ekmekle yapılmış tostu da sevgili sevgili için hazırladım..
tereyağında köy yumurtası pişirdim
yanına balkon bostanımdan topladığım fesleğenlerle
otlu ayran yaptım ki enfesti
e o kadar yiyince ya 40 adım ya 40 dakika dedik
ve 40 dakika yatmayı seçtik!
tembelliğimize film izleyerek devam ettik
saate bir baktık ki
oooooo akşama misafir var ve bizzz henüz hiçbir hazırlık yapmamışız
neyseki menüm kafamda hazırdı,
düdüklü de baharatlı biftek
domatesli tam buğday makarna
bolca salata
aslında bu menü de sağlıklı di mi
aahhh bu kadarıyla bitseydi
güzel dostlarla yemekten sonra hadi okey oynayalım dedik
cipsler çiğdemler ooo oooo ooooo
ben neredeyse koca bir paket çiğdem yedim ki
içimden ama bu light çiğdem yaaa nolacak diye bir lakayıtlıkla
üstelik bunca şeyi yalnız mı yedik sanıyorsunuz
4 kırmızı 4müze de kan kattı resmen
okeyde sevgili sevgilinin sayesinde nargile kazandıkkk
ama artık gece geç olduğu için bir başka gün için anlaştık
ben oturduğum yerde uyuyarak geceyi sonlandırdım

pazar görece daha sakindi
kahvaltımız yine tost partisi ve tereyağlı yumurta kıvamındaydı
fesleğenli ayrandan da yarım litre içtiğimi itiraf etmeliyim
kahvaltıyı geç yaptığımız için öğlen yine dünkü gibi birşey yemedik
akşam yemeğinde kendi mayaladığım yoğurdun içine
1 dilim ananas, yarım şeftalı, biraz yulaf, biraz da keten tohumu karıştırdım
ve aç olarak sofradan kalktım
yatmadan 1 bardak pasifloralı bitki çayı içtim
ve kitabımı okuyup o huzurlu uykuma gömüldüm.

pazartesi sabahına uyandım,
hadi bir tartılayım dedim
o da ne!
57,2!
ben bu programa başladığımda 56 kiloydum!
55,2 leri görmüştüm!
şimdi nasıl 57,2 olurum!
ben hiç 57'leri görmemiştim ki!
tanrım ağlamak istiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder