17 Eylül 2015 Perşembe

16 Eylül 2015 - I love my body! project

ekim yaklaştıkça ben de bikininin programında daha bir düzene giriyorum
daha bir sağlıklı yaşam ve fit olma yolunda ilerlliyorum
ve mutlu oluyorum
bugünkü kahvaltı yine bir I love my body! kahvaltı klasiğiydi
1 kayısı kıvamlı yumurta, 1 dilim uno light ekmek, peynir ve domates
belki de arada vücudu şaşırtmak için değişiklik yapmam gerek
ama insülin direncinden dolayı sabah ilk öğün olarak meyve yiyemiyorum
yesem de kendimi çok iyi hissetmiyorum, şeker dengem alt üst oluyor..
neyse böyle devam bakalım..
kahvaltıdan sonra sade şekersiz amerikano mu içtim tabi ki,
ayılmak lazım di mi ama..
ailemizde bir taze sözlü var
muhasebe sorumlumuz evleniyooooorr
o yüzden onunla birlikte nişan hazırlığı yapmak üzere tarihi kemeraltı çarşısına gittik dün
bu vesileyle de bolca yürüdük
bir sürü cici cici alışveriş yaptık
ve çıkmışken öğle yemeğini kemeraltında azcıda yedik
azcı tam bir esnaf lokantası mini mini bir yer
öğle yemeklerinde kapısının önünde kuyruk oluyor
velev ki dört kişi birlikte gittiniz
hepinizin aynı masaya oturması pek ihtimal dahilinde değil
hangi masadan kaç kişi kalktıysa böyle buyrun diye oturtuyorlar
ama yemekler öyle leziz ki
zaten yerken aldığın keyifle kimseyle konuşasın gelmiyor
bir de yemek sonrası öyle çay kahve içip tatlı yiyemiyorsunuz
hemen tabağınızı alıyoor,
başka bir isteğiniz var mı diye soruyor
ve yoksa masayı silip burada bir kişilik yer boşaldı diye bekleyen müşteriyi davet ediyor
sevgili satış müdürümüz Murat'ın yemeği henüz bitmediği için
ki kendisi gerçekten hatırı sayılır şekilde yer
masadan kalkıp ayakta beklememek için çok ilave yemek yemişliğim vardır..
dün diyetime uygun olarak tek tabakta bamya ve zeytinyağlı sarma yedim yoğurtla
sarma tabi ki pirinçten yapılmıştı ama yarım porsiyoncuk sarmada da pirincin lafı olmasın artık diyerek afiyet yedim..
çok da güzeldi..
yemekten sonra şirkete döndük
ve kemeraltında meşhur dibek kahvecisinden aldığımız türk kahvesini içtik
bu kez arkadaşlarım yaptığı için orta şekerliydi:((
akşam yemeğimi dün öğlen yemek üzere şirkete götürdüğüm
ama kemeraltında yediğim için yiyemediğim
domates soslu tam buğday makarna ve et ile 17:00'da yedim
çünkü sevgili sevgilinin seni çok özledim pıtırcıklarından akşam dışarı çıkmak isteyeceğini anladımmm
ve iş çıkışı koşa koşa eve gidip 19:00'da pilates yapmaya başladım
1 saatin sonunda bacaklarım zangır zangır titriyor,
gözümün önünden sarı karartılar geçiyordu
çok yoruldum!
çok da değdi doğrusu!
spor sonrası 15 dk. koşu bantının masaj aleti ile bel, basen ve bacak bölgeme masaj yaptım.
fransız ritüellerimi uyguladım ve
vestel mix&go da yoğurt, yulaf, az süt, keten tohumu, 1 dilim ananas ve yarım şeftali kendimce hazırladığım milkshakei kaslarım güçlensin diye hüüüüpletirken
koşa koşa dışarı çıkıp sevgili sevgili ile buluştum
tabi ki yine bir bostanlı klasiği olarak sultan köşkünde nargile içtik
benim bro'da her zamanki gibi geç olarak yanımıza teşrif etti
lakin özlemişim bromu da:)
yeni yeni hafta sonu kaçamakları planladık..
11:30^da eve döndüm ve kitabımı okuyarak uykuya daldım..

gün içinde 3 lt. limonlu suyumu içtim
8423 adım gösteriyordu telefonuma yeni eklediğim adımsayar programı
pilates yaparken squat-mekik-plank challengelarımı da yapmıştım..
e yine nefes egzersizlerim kalmış yapmadığım..
ama yine de iyi di mi?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder